Šedé metody optimalizace pro vyhledávače

„Šedé“ metody mohou být vyhledávači interpretovány různými způsoby v závislosti na konkrétním případě. Situace by byla jistější, kdyby existoval konkrétní seznam zakázaných metod schválených vyhledávači. Kolem vytvoření tohoto seznamu bylo mnoho kopií rozbito vyhledávači a optimalizátory, ale v tuto chvíli tam věci stále jsou. Vyhledávače nechtějí jistotu, protože se obávají vynalézavosti spammerů, kteří dokážou najít mezery v jakýchkoli jasných pravidlech, a nechtějí své moderátory připravit o sladkou zábavu vkládat do věty čárku “ exekuci nelze prominout“ samy o sobě.

Nyní lze většinu metod práce s odkazy připsat „šedým“ metodám. Navíc čára „může být-nemožné“ je poněkud nestabilní.

Jasně oddělené bloky odkazů jsou vyhledávači vnímány normálně

Katalog odkazů na různá témata pravděpodobně nepotěší zástupce vyhledávačů, ale takové stránky nebudou v tuto chvíli zakázány

Ale majitelé projektů, kteří na své stránky zveřejňují náhodný soubor odkazů, zjevně narazí na čárku za slovem „provést“

Také „šedé“ metody zahrnují vytváření vstupních stránek (doorways), zvyšování frekvence klíčového slova na stránce a zneužívání značek.

A nakonec…

Komparativní účinnost optimalizačních metod
Nemá absolutně smysl používat „černé“ metody – nikdy a pro nikoho. Účinnost „černých“ metod je nižší než u „šedých“ a „bílých“ a o nebezpečí zákazu není třeba hovořit.

„Šedé“ metody jsou o něco výhodnější než „bílé“ z hlediska rychlosti a nákladů na zdroje, ale z hlediska účinnosti jsou horší než „bílé“ metody. Navíc „šedé“ metody mají, byť malé, nebezpečí zákazu. „Šedé“ metody bych doporučil používat pro stránky malých a středních firem, které nechtějí utrácet příliš mnoho za propagaci, ale mají zájem být ve vyhledávačích na malý seznam dotazů.

No, pokud jste renomovaná společnost, která vážně očekává, že z webu udělá dobrý zdroj zisku pro své podnikání a je připravena na to utratit určité finanční prostředky (ne tak velké – asi 1 000 $ měsíčně po dobu šesti měsíců), pak vítejte na navštivte „bílé optimalizátory“ „.

Každý klient očekává individuální přístup a celou škálu kvalitní práce na propagaci stránek.